måndag 1 juni 2009

Underbara Sommar!


Mashallah vilken uuunderbar sommar vi har fått!

Allahu Akbar!
(Allah Är Störst!)

Igår var jag och min Älskade lilla Prinsessa ute. Först åt vi middag ute som jag hade gjort med egen klyft potatis, lax, tomat, paprika och lök med citron och kryddor på en lånpanna i ugnen.

Till det hade vi sallad och cirtron vatten.

Det var utsöökt gott!

Sedan efter maten så gick vi och handlade glass. Jag ville köpa en påse med strutar men min Underbara tjej, såg ju självklart ett paket med Kitty glass som innehöll 12 pinnar tror jag det var eller om det var 14 för nästan 40 kroner!

Dyrt för så lite glass. Men det var ju hon som skulle ha glassen så jag fick allt lägga tillbaka min påse med strutar i som kostade samma som det lilla paketet med Kitty.. (snyft)

Sedan efter all glass så gick vi ut och promenerade.
Vi var i lekplatsen med och fikade där..

Underbar dag i går!
Alhamdulillah!
(Tacksamhet tillhör Gud)
Idag verkar det bli samma underbara väder med strålande sol och värme!
Ingen är gladare än jag!

Allah (swa) göra så att vi får inshallah en sådan här sommar HELA sommaren!
Meddie.

Inga kommentarer: