lördag 13 juni 2009

The best jihad for woman..

10 kommentarer:

Frugan E sa...

Asalaamu aleykum
Exakt vad är det du vill göra med din blogg? Hoppas jag kan hjälpa till inshaAllah.
Kram

Meddie sa...

Aleikum salam min syster.

Jag vill inshallah ha en snygg bakgrund på sidorna av texten med någon snygg lila färg eller rosa. Gärna med blommor eller hjärtan eller både och.

Om det går.. Kanske jag ställde för höga krav nu..

Jag har försökt ge mig på det själv flera gng om gått in på sidor som du har länkat till och även det du har gjort på din blogg som exempel..

Utan att lyckas..

Inshallah du kan hjälpa mig. Må Allah belöna dig för ditt goda! Ameen!

Stor kram på dig..

Frugan E sa...

Du menar att du vill ha en annan bakgrund i sidspalten än det randiga? Eller menar du bakom "hela" bloggen?

Meddie sa...

Bakom hela bloggen tror jag det blir eller? Jag vill att på sidorna av det jag skriver och mina bloggar jag följer mm, att där ska det synas något fin bild som på Rita/aichas muslimska blogg..
Förstår du hur jag menar?

Kramar..

Meddie sa...

Alltså bredvid det randiga där bakom där det är rosa..

Meddie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Frugan E sa...

Om du ska byta bloggdesign helt, sa glöm inte att de sidelement du har (musikspelaren, etc) kommer att försvinna om du inte sparar HTML koden för dem.
Om det inte gör ngt för dig att göra om dem, saklart..
Pa sidan där du kan ladda upp layouter till din blogg inne pa blogger sa finns även där du kan spara den du har, vilket är att rekommendera, sa att om ngt blir fel sa kan du bara ladda upp din gamla design igen och ingen skada skedd inshaAllah!:o)

Meddie sa...

Ok.. även bilderna och bloggarna jag följer då eller?

Frugan E sa...

Allt som är pa sidan där tenderar att förvinna, sa du far skriva ner dem helt enkelt. Har du länkat till bilderna sa far du spara länkarna.
Man sparar sin egna blogg pa sidan pa blogger inne i "layout".
Om du bara vill byta bakgrund, sa ska du lägga länken till den önskade bakgrunden i HTML koden. Lite tricky, mao. Vill du ha layout som Rita, sa ska du ändra först till bloggers egna layout "Minima", da klickar du bara pa "välj ny mall" inne pa din layout sida. När du byter till en blogger-layout sa försvinner INTE det som du har pa sidan, det försvinner bara da du använder en layout utifran.
När man bytt till minima t ex, sa kan man piffa upp bloggen med bakgrunder, som t ex dessa pa www.thecutestblogontheblock.com men de passar som sagt till Minima-mallen.
Kram

Meddie sa...

Tusen tack och massor av tacksam kramar till dig min underbara syster för din hjälp!
Barak ALlah feik!
Må Allah belöna dig!

NU är jag glader hehehehe..

Tack tack.. så mycket.

Puss på kinden..