tisdag 9 juni 2009

Full Rulle..


I Guds Den Barmhärtiges Namn!

Idag så har jag haft fullt upp. Dagen har varit intensiv och händelserik.

Det började med att jag lämnade min Prinsessa på dagis. Sedan har jag , alhamdulillah fått kontakt med många nya systrar i Islam, som jag bekantar mig med via msn. Har många intressanta och lärorika diskutioner om Islam.


Mitt upp iallt detta får jag, alhamdulillah besöka av en god vän till mig.

Samtidigt som min vän slår sig ner i soffan så och jag håller på att avsluta alla samtal på msn, så ringer det ytterligare på dörren, och utanför är det den gulliga damen från Jehovas vittnen.

Hon var så glad och kramade om mig och allt mashallah!
Hon sade att hon och en annan vill komma på torsdag inshallah igen.

Så jag sa att det går bra. Så nu kommer det bli roligt och intressant att se vad som torsdagen har i sitt sköte, och vad allahs (swa) har i sin tanke.


Frid!

Meddie.


2 kommentarer:

Rita/ Aicha sa...

mashallah lycka till gumman, jag vet att det kommer gå bra:)

Meddie sa...

Inshallah min syster så gör det det!
Med Allahs (swa) vilja!

Kram.