lördag 20 juni 2009

STOR BESÖK!!


Salam Aleikum Alla Mina Trogna Läsare!

Inshallah allt är väl med er!

Mashallah igår så väntade min man på besök från några av hans bröder som ville komma, alhamdulillah.

Jag hade förberett med mat och shy (the) kaffe mm..

Men mashallah *ler stort, trodde aldrig det skulle komma så många.. hahahaha..

Jag är så glad över denna välsignelse Allah (swa) sänder till vårat hem gång på gång med Hans (swa) besökare.


Jag tror dem var totalt 14 st med min man, mashallah..
Det häftiga var när alla bad i vårat vardagsrum alla tillsamans bröderna, mashallah..
I vårat lilla hem.. *ler stort

Vad hände tänkte jag? Jag frågade min manefter dem sista besöken lämnade vårat hem efter fadjer (morgonbönen).

Ja min mans nära vän hade sagt att han skulle åka hit till oss, och då ville den ena efter den andra komma med, alla var från Borås, Göteborg, Trollhättan, Skara mm..

Mashallah!!

Ja dem kom i från alla håll och kanter och samlade här i vårat hem. Med denna grupp var även en utbildad Immam, som höll föreläsning här mashallah.

Det var väldigt roligt, även om inte jag umgicks med dem så kände jag vewrkligen Allahs (swa) välsignelse i detta!

Frid vare med er!
Meddie.

Inga kommentarer: