torsdag 11 juni 2009

Hur mycket är din blogg värd?



Frid vare med er mina läsare!

Det är såå roligt tycker jag.. Jag fann på systers Tasnims blogg:


att hon hade länkat där hur man kan få sin blogg värderad i pengar.. haha..
Så jag in och i gång med min utvärdering av min lilla blogg, och se på den va ju värd en del.

Hela 2295 kronor!

Det tyckte jag lät bra..
Men hur går man nu till väga om det är någon av er som kan detta och inshallah hjälpa mig med det, hur man får betalt? Om det går att få det så att säga.

Snälla ni som vet hör av er till mig genom en liten kommentar!
Tacksamhet är stor för er som kan och vill hjälpa mig med detta!

Frid!
Meddie.

3 kommentarer:

Frugan E sa...

Asalaamu aleykum
Man far inte betalt..:o) Det där med bloggvärdet är bara en kul grej. Vill du tjäna pengar pa bloggen är det annonser som gäller..
Kram

Anonym sa...

jag hittar inte den länken kan inte du skicka den till mig på msn kram
linda

Meddie sa...

Tasnim:
Hur gör man det då?
Kram..