onsdag 20 maj 2009

Min dotter går igenom en treårs fas..?

Nu är det så förstår ni alla mina läsare att vi har drabbats av regn de senaste dygnen. Lite små trist eftersom jag är van att gå ut på förmiddagen och ta ett lite race med mina gångstavar. Jag har blivit lite beroende av detta. Mår inte bra om jag hoppar över en dag.
Men jag Inshallah det blir bättre snart.

Ja nu är det ju helg. Röda dagar ledigheter från Skola och Dagis.
Det är allt skönt med lite ledighet med.
Nu på fredag har vi här hos oss en stor vårmarkand. Jag ÄLSKAR marknader!
Vi ska gå inshallah på den och ströva omkring.
Min Lilla prinsessa har verkligen kommit in i en ny fas i sitt lilla tre-åriga liv.
Hon har en VILJA av STÅL ska jag tala om för er! Den går inte av för hackor den inte haha...

Sedan har hon totalt förändrats. Förrut var hon försiktig och blyg. Nu springer hon och bråkar mewd alla, även främlingar och större barn!

Hon har blivit stöddig, haha.. och orädd.

Jag undrar om detta har med hennes 3år att göra. Vet ju om att tre årsåldern är en stor utveckling för dem och vi ska inte tala om TROTS ålder. För det har jag verkligen fått känna på!

Här prövar Allah (Gud) oss verkligen med våran Saber (tålamod).

Men Alhamdulillah (tacksamhet Tillhör Gud) jag skulle inte byta för allt i världen!

Min dotter är mitt hjärta av guld, min livs glädje.
Må Allah ge henne vägledning i livet och göra henne till en bra muslim. Amin.

Må så gott alla!

Meddie.

Inga kommentarer: