lördag 23 maj 2009

Grillning med Spiderman..


Godmorgon alla mina läsare..

Vi kan börja med att uppdatera lite torsdagen. Vi fick oplanerat besök i från Våra Kära vänner i Isam. Dem har nu köpt sig en bil, alhamdulilla (tacksamhet tillhör Allah).
Så dem ringde och sa att de ville komma över. Jag älskar min syster i Islam som kom över. Som jag tidigare har skrivit om henne på min metro blogg, så är hon en väldigt underbar människa.

Inshallah Allah belönar henne och hennes familj med Paradiset. Amin.

Så hon kom över med sin man och sina barn. som vanligt hade vi det såå trevligt.
Vi fick ju för oss jag och min man att slänga på grillen för att grilla.
Det var så roligt för maten blev inte klar förren halv tolv på natten hahaha..
Men åt gjorde vi med god apetit.

I går var det markand här, som jag självklart hade glömt bort..
Så när vi väl kom dit så höll dem på att packa ihop. Men vi köpte en jätte fin ballong till min älskade lilla Prinsessa som var den största av dem alla, med Spiderman på!
Min lilla tjej är överlycklig för ballongen! Och det är huvudsaken att hon är lycklig.
För då är jag nöjd. Som sagt när jag köper något till henne känns bättre än att köpa till mig själv.

Sen bar det iväg till min svägerska som har fått ytterligare en liten Prinsessa.
Vi hade köpt present till barnet, som innehöll lite kläder mm.

Så nu sitter jag här lite smått nyvaken och dricker mitt morgonkaffe.
Jag har inte lyckads att sluta med det.

Må så gott alla.
Meddie.

Inga kommentarer: