måndag 11 maj 2009

Brev Från Shaytan.


Kära Troende!
Jag såg dig i går när du började dina dagliga sysslor och arbeten. Du vaknade utan att be. Du välsignade inte äns maten du åt, eller bad inna du gick och la dig igår. Du är otacksam, jag gillar verkligen det hos dig.
Jag kan inte beskriva hur glad jag ÄR att du INTE HAR ändrat din livstil! Din DÅRE du är MIN!
Kom ihåg att du och jag har varit nära vänner i flera år nu.. Vi har gått starkt framåt tillsamans, men ändå så älskar jag dig INTE! Vill du veta sanningen så HATAR jag dig! Därför jag hatar det Allah skapade av lera och som han sedan ville att vi skulle buga oss för! Som att JAG, skapad av elden skulle buga mig för DIG?? Jag är överlägsen dig och bättre än dig! Jag gör INTE misstag! Vad jag än gör så gör jag rätt!Jag använder mig av DIG för att visa att Allah är fel.
Han sparkade ut mig från Jannah (Paradiset) och jag tänker använda mig av dig så länge som möjligt för att bevisa att jag har rätt och att jag är bättre än er DÅRAR! Mitt liv, min sista plats är Helvetet. Men av all tid Allah har gett mig kommer jag att använda den så gott jag kan till att ta så många av er fånar jag kan med mig till HELVETET!
Du förstår, Allah älskar dig och Han har stor planer för dig. Jag vet att jag har ingen makt över dig om du inte har valt att följa mig och inte glömmer att jag har lovat Allah att göra ditt liv till ett HELVETE! På det sättet kommer du dubbelt så mycket närmare mig! Och det sårar Allah.
Tack så mycket! Jag visar nu verkligen vem som är bäst av oss, mig och Allah, och att Han har gjort ett misstag! Alla goda tider som du och jag har haft tillsamans. Vi har tittat på smutsiga filmer, svurit åt människor, varit hycklare, gjort otukt, sagt elaka och smutsiga skämt, skvllrat, baktalat folk, varit orespekt full mot de äldre, visat absolut ingen respekt mot Mosken, stödig attityd och säkerligen vill du inte ge upp detta! Kom igen din DÅRE! Låt oss brinna tillsamans, för evigt, i Helvetets Elden! Jag har så stora planer för oss!
Så detta brev är ett bevis på min uppskatning från mig till dig. Jag vill bara tacka dig för att jag får användning av dig. Du är så lättlurad så jag måste skratta åt dig!
När du är frestad att begå en synd och sedan gör det, så skrattar jag åt dig! Synderna börjar ta sin andel av ditt liv. Du ser plötsligt 20 år äldre ut. Jag behöver ett nytt offer. Så varsågod! Lär nu dina barn hur man synar! För dem ser upp till DIG! haha.. Hur man röker, dricker alkohol, fuskar, skvallrar, begå otukt, begå äkteskapsbrott, ha orespekt mot de äldre, spelar, går på disko, och lyssna på musik! Gör allt detta framför dina barn så är jag stolt! Så att de lär sig och gör så i sitt framtida liv! Sedan kommer dina barn vara med oss i HELVETET!!!!
Ja nu måste jag tyvär gå för stunden. Men jag är tillbaka om några sekunder igen, så jag kan fresta dig med nya synder!

Hälsningar Iblees.


Inga kommentarer: