måndag 25 maj 2009

Jag blev utmanad!


Jag blev utmanad!
Första utmaningen! Vart utmanad av Tasnim!


Rules:1. Answer the questions on your blog
2. Take away one question you don’t like and add a new one
3. Tag 5 other people1.

1.Which perfume do you use?
Berättar jag inte här.

2. Song of the day?
Azan.

3. What’s for dinner today?
Har inte bestämt vad det blir än eftersom jag svara på morgonen. Kl är 08.26

4. Today’s highlight?
Bönen.

5. What whould you really like to learn?
Arabiska språket för att läsa Koran.

6. What was the last thing you bought?
2 pelare till hallen och 2 blommor att ha på dem.

7. What’s your most important goal at the moment?
Att underkasta mig Allahs vilja och att bli en bättre människa och muslim.

8. What do you think of the person who tagged you?
Jag känner inte henne personligen, bara genom hennes blogg. Den uppfattning jag har fått om henne är att hon verkar vara en vldigt fin människa och muslim.

10. What’s the colour of your eyes?
Mellerade: Blå,grå,grön.

Who was the last person you called?
Min dotters dagis.

If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?Mecka.

13. What do you find important with your friends?
Ärlighet, och tystnadsplikt! Jag HATAR dem som baktalar och skvallrar. dem ska vara lojala och snälla. Och ha ödmjukhet i sig. Inte ha högfärdighet.

14. Favourite movie?
Gökboet, Ciderhus reglerna, mm

15. Would you like to have kids one day?
Jag är belönad redan. Men inshallah det blir fler.

16. What’s your favourite piece in your wardrobe?
Hmm har en del grejer som jag gillar.

17. What is your strenght?
Tålamod.

18. 3 things that make you smile?
När jag gör Allah nöjd. Mitt lilla troll (dotter). Min roliga man när han spelar Jim Carry eller Mr Bean hahah..

19. What’s your favourite song at the moment?
Den jag har påmin blogg Deen-il-Islam med Zain Bhikha.

20. What’s your favourite tv-series?
Medium, Lost, Cold Case, Law and Order, alla CSI.

21. What are you wearing at the moment?
Skriver jag inte här.

22. What’s your favourite sweets?
Lös godis och Choklad..

23. Who’s your role model in life?

Profheten Mohammed (S.a.w)

24. What is the last film you saw?
En Chihuahua från Beverley Hills med min dotter.


Jag utmanar:

Alla dem som vill delta!

Lycka till!
Meddie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin musik vännen !
Kram Marina

Meddie sa...

Tack så mycket.
Som svar på din fråga ang metrobloggen så bloggar jag inte där mer. Utan jag bloggar bara här nu.

Hoppas allt är bra för övrigt!
Saknar dig.

Kram på dig vännen min!