måndag 4 februari 2013

”Min son började krampa dagligen efter Pentavac-sprutan vid fem månader”

Pentavac, Infanrix
 
 
”Min son började krampa dagligen efter Pentavac-sprutan vid fem månader”
 
Denna "lilla spruta" får våra nyfödda tre gånger under sitt första år ... en riktig giftcocktail som har utlöst mången fall av autism och många mer livslånga skador.

Gör ett informerat val - inte utefter vaccinindustrins propaganda, där finns ingen information utan just bara PR och ett tjockt täcke över skadeverkningarna. /Meddie

Vår ”stora” pojke, idag fyra och ett halvt år, fick efter Pentavac-sprutan vid fem månader massor av kramper till och från. De började cirka en månad efter vaccinationen och han krampar än idag. Vi trodde i början att han hade fått epilepsi, men förstod efter ett tag hur det låg till.
Han har kramper i överkroppen, främst i armarna. De kommer flera gånger per dag, säkert tio gånger. När det är som värst krampar han ännu oftare. Han tänker inte på det själv än eftersom det ”alltid” varit så för honom. Han hade inga besvär alls innan vaccinationen. Jag är så ledsen att jag inte var tillräckligt medveten om detta innan! Jag är rädd för att andra barn ska reagera på honom som annorlunda när han kommer upp i skolåldern.
Detta samhälle gör en mörkrädd i de flesta områden tyvärr!
Tack för en fantastisk hemsida. Den borde vara obligatorisk att läsa för alla förstagångsföräldrar.
Therese

Inga kommentarer: