söndag 7 augusti 2011

Lars Seglund intervjuar fd illuminaten Leo Zagami

Lars Seglund intervjuar fd illuminaten Leo Zagami


Källa: www.illuminaticonfessions.webfriend.it
Skrivet av Lars Seglund, Finland
4.4.2007

På sin webbsida har Leo Zagami tre identiteter, de övriga är Leo Lyon Young och Khaled Saifullah Khan. Han kallar sig själv för musikproducent, han äger en radiostation, är klubbledare men även en illuminat.

Hans namn är kanske känt för dem som har följt klubbscenen i Helsingfors en längre tid. Han har spelat i gruppen "Nylon" den senaste tiden. Leos diskografi starade år 1988 bestående av ett antal tekno- och husockupationer. Några av dem gjordes under ett antal pseudonymer såsom Lee Tong.

Åren 1990 - 92 var han delägare i det legendariska grammofonmärket och medlem i ravestyrelsen för Male Productions.

Men den här artikeln ska inte koncentrera sig på Leos musikkarriär, utan snarare på hans mycket fascinerande personhistoria. Leo föddes den 5.3.1970 under något man kunde kalla för "lycklig stjärna". Han spelade först i den katolska kyrkans officiella radiostation. Leo berättar om sin familjs bakgrund: engelskt, skottskt och italienskt blod rinner i mina ådror. På moderns sida tillhör han familjen Lyon, vilken ger honom ett släktskap med Drottningmodern. På sin fars sida tillhör han den sicilianska familjen Digregorio. På så sätt gör hans sicilianska rötter honom till en "Don" och prins för hela det romerska riket!

Leo började studera magi och occultism när han var 10 år, men samtidigt började hans intresse för musik även spira. Musik kan användas för att åstadkomma transtillstånd och för att uppnå sitt högre jag. Det är en mycket kraftfull konstform och de människor som manipulerar oss känner till detta. När jag ordnade det första ravepartyt i Italien år 1987, hade jag full kännedom om att mina sponsorers verkliga mål var att förse ungdomarna med droger.

Zagami tar åt sig äran för att ha organiserat den första vidunderliga showen som någonsin organiserats utanför Storbritannien. År 2002 bad den ryska regeringen honom att uppträda på Bolshoi-teatern till förmån för terroristoffren. Riktlinjen drogs upp av den legendariske jazztrummisen Billy Cobham. "Förmodligen var det den dyraste konsertbiljetten någonsin, ett verkligt fynd för eliten", säger Leo skrattande. Biljetten kostade 1 000 dollars. Leos blodlinjer garanterar honom även till annat än tillgångar och musikkontrakt. Han anslöt sig till den sicilianska frimurargrenen för att fortsätta en tradition som startade redan 1918 i Köln. Leo berättar att han var en högtrankad medlem av logen P2. Hans ultrahögra organisation förorsakade skandal under det tidiga 1980-talet. Dokument och medlemslistor konfiskerades från dess ledare Licio Gellis hem. Den gamle nazisten Gelli skröt om sina kontakter med den argentinska militärdiktatorn och ledaren Juan Peron. P2 har också varit kopplad till morden på Aldo Moro och Olof Palme.

Efter dessa skandaler inom P2, har den italienska regeringen förmodligen förbjudit ett medlemskap i ett hemligt sällskap för politiker. Nonsens! utbrister Leo. Bakom den vänster- och högerinfluerade politiken finns en totalt skild värld och Zagami har bevittnat "verkligt tunga saker" under de år han befann sig inom de innersta kretsarna för eliten och han kallar dem satanister och kriminella. De hemliga sällskap som manipulerar världen opererar likt i en pyramid, vilket betyder att de lägre ställda inte förstår vad som händer och sker på högre nivåer. Och även om du kände till dem, så vad kan du göra för att avslöja en sådan djävul? Att förändra en skuggregering utgör en stor risk. Dessa människor är hänsynslösa! Allt det här låter kanske otänkbart men Leo försäkrar att denna "förmörknining" av vår planet är verkligen hemsk.

Eliten har lurats sedan dag ett med sin svartmagi. Jag har personligen varit vittne till ett antal satanistiska ritualer med djävuldyrkare. Alla är de människor som försöker manipulera oss andra genom att använda sig av hemlig kännedom. Både svart och såkallad vit magi öppnar sig för okända krafter. Det är farligt och emot Guds vilja. Enligt Leo koncentrerar sig makten för dess lakejer till två platser: Vatikanen och Jerusalem. Det är fullständigt nonsens att man inom de högsta leden inom katolisismen och zionismen skulle befinna sig vara varandras motpart. Några håller på Fidel Castro andra på Hugo Chaves, men båda är de CIA agenter och mycket korrumperade.

Men varför denna sammansvärjning och detta intrigspel? Är manipulationen rent finansiell? Naturligtvis behöver eliten pengar för att finansiera sitt ockulta hemliga nätverk. De gamla bankirfamiljerna Rothschild's och Warburg's är speciellt involverade i detta. Eliten förordar kaos och katastrofer så länge de är inkomstbringande och fyller deras fickor. Leo beättar att han var involverad i och organierade en satanisk insamling som skulle ske år 2004 i Egypten. Det var här som jag verkligen förstod vilken makt de amerikanska grenarna inom Illuminaterna hade och hur de manipulerade sin hierarki på olika nivåer.

Leo berättar att elitens verkliga mål är vad George Bush kallar Den Nya Världsordningen. Sagt i ett nötskal innefatter det en ökning av nazismen i hela världen. Allt är kontrollerat av en totalitär världsregering. Händelsen den 9/11 är ett insiderjobb i planen på ett långtgående snabbt steg. Sammanfattningen av deras plan är verkligen hemsk att höra. In den ingår planen på att microchippa hela världens befolkning. Det betyder en fullständig kapitulation till Satan och hans gunstlingar. Det är meningen att detta ska vara genomfört senast 2012. Så människorna måste verkligen sluta upp att drömma och strida emot, så att vi kan vakna upp ur denna mardröm en dag.

Efter att Leo lämnade Illuminaterna flydde han till Oslo där han idag är bosatt tillsammans med sin fru och sina barn. Jag har blivit arresterad och torterad här i det fria Skandinavien och de har hotat med att beslagta mina barn ifall jag fortsätter att avslöja dem. Men jag kommer inte att sluta. Jag är beredd att dö för Gud och frihet. Det var självaste Gud som vände honom tillbaka till sitt tidigare liv. Han upptäckte en dragning till den islamistiska läran. Min nya tro kan inte tillåta en manipulation av svartkonst och utgjutelse av oskyldigt blod. Jag är en fri man nu och deras lockelser ringer för döva öron. Jag är inte stolt över mina år inom den innersta eliten. Jag hoppas att Gud förlåter mig. Andligt sett kan Leo uppfattas som strikt. Han förtydligar sig och säger att Gud är till för envar, inget religiöst monopol är accepterat. Fundamentalistisk islam är CIAs verk. Det är inte min avsikt att påtvinga någon, någon form av tro. Jag vill uttryckligen säga att vi står inför en förändring av hela vår civilisation. Jag tror verkligen att vi befinner oss i profetians sista dagar. Illuminaterna vill äga våra kroppar, tankar och vår själ. Vi måste ta allt detta på största allvar.

Till läsaren skickar Leo sina hälsningar och säger: "Det är stort att unga människor intresserar sig för sådana saker. Det är upp till er hur ni uppfattar mig. Sanningen är, att jag har upplevt allt detta som jag berättar här om, istället för att läsa om dem i någon konspirationsbok. Det finns mycket osanning inom detta område. Vi befinner oss i ett mycket allvarligt skede. Jag hoppas att människorna snart förstår att vi är vilseledda. Jag tror inte att människorna verkligen vill ha en sådan person som Arnold Schwarzenegger till ledare i en kommande världsregering.

Leo tillägger med en ton av ironi i rösten. Vi behöver ett publikt motstånd mot dessa hemliga sällskap för att avslöja deras medlemmar och handlingar. En oberoende kommitté borde skapas för att kunna undersöka och avslöja dess myter och halvsanningar i våra historieböcker. Jag håller just nu på att organisera ett projekt som heter "Tour of Hope" tillsammans med min vän Greg Zhymanski. Vårt mål är att ordna seminarier och föreläsningar i dessa ämnen. Kanske kan vi hitta ett positivt beslut tillsammans i dessa mörka tider".

Inga kommentarer: