söndag 7 augusti 2011

Avhoppad Illuminat berättar




Avhoppade Illuminati  berättar:



Från artikeln:


Anvisad träning


Svali: "Så här gör man (eller så här gjorde man med mig):
1. När barnet är 2 år gammalt, ställer man dem i en metallbur med elektroder fastsatta. Sedan ger man barnet elchocker.
2. Sedan tar man ut barnet och sätter en kattunge i dess hand. Berättar för barnet att det ska bryta kattungens nacke. Barnet kommer att gråta och vägra.
3. Man ställer barnet in i metallburen, och ger det elchocker ända tills de är bedövade och inte längre kan skrika.
4. Då tar de ut barnet och ber det igen att vrida nacken av kattungen. Härvidlag darrar hela barnet, gråter, men gör det, rädd för tortyren. Barnet ställs sedan i ett hörn och får spy, medan man berömmer det för "att de gjort ett bra jobb".
Det här är steg ett. Djuren blir sedan hela tiden större, samtidigt som barnet blir äldre. De tvingas att döda ett spädbarn vid något tillfälle, på låtsas eller på riktigt.


När de är 9 år kommer man att lära dem att sätta ihop ett gevär, att sikta och skjuta på ett mål på kommando. De får sedan också pröva på en realistisk docka. Sedan får de utöva det på djur. Sedan får de öva sig på "överblivna" eller på verkliga offer. De får beröm om de gjorde det bra, och torterade om de beklagar sig.
Ju äldre barnet, eller tonåringen är, desto mer avancerad blir träningen. Vid 15 års ålder måste barnen även tvingas till att utöva strider man mot man, inför åskådare (högstsatta personer kommer och tittar på dessa "spel", mycket i stil med forntidens gladiatorer). Dessa spel förorsakar sällan dödsfall, förrän barnet tas ner.


De använder sig av varje tänkbart vapen, och lär sig att strida för sina liv. Om ett barn förlorar kampen, kommer de att förnedras ordentligt av sin tränare, för att vara den som förlorat "ansiktet". Ifall de vinner, blir de hyllade för att ha varit "starka" och skickliga med vapen.
När de är 21 år är de vältränade dödsmaskiner i närkamp, med kommandokoder, och man har testat dem gång på gång för att försäkra sig om att de KAN lyda order. Det här är hur barn inom de tyska Illumaterna växer upp, jag gick igenom det själv."
Lita på familjen
Svali: "De talar om för sina barn som när de torterar dem, "jag gör det här för att jag älskar dig". För dem, är den största kärleken att göra sitt barn starkt, och lämpligt att leda eller komma högre upp i gruppen, på vilket sätt det än görs.
Om en ledare ser ett barn, och vill att det prostituerar sig, kommer de älskvärda föräldrarna att ge det bort, glada över att just deras barn stiger i status. Åter igen, ser de förräderiet som det godaste. De kommer att gång efter annan att lära sitt barn att aldrig öppet lita på andra.
Jag minns hundratals sådana förräderier och förolämpningar där jag blev förrådd eller skymfad, "sådant är mannens hjärta". När de lärde mig detta, trodde de att de lärde mig något betydelsefullt,


som kunde hjälpa mig. Och på grund av sin brutalitet och politiska tillhörighet i gruppen; på ett sätt hade de rätt; det barnsliga fråntogs och skymfades.


Jag har hört att föräldrar som ville bespara sina barn från denna form av kärlek, blev ofta överröstade av andra familjemedlemmar, som tyckte att dessa föräldrar "svaga" och "olämpliga" att fostra sina barn."


Nu genom att jag har utforskat dessa hemska makter, världens största maffia. Kan jag tala om att de flesta barn försvinnande är från dem som jag har hört dem tar tills deras undergångar och utför expriment, och nu även dettta till att göra till sina soldater..

Må Allah swt skydda oss alla. Ameen.

Meddie.







Inga kommentarer: