lördag 4 juli 2009

Varnig för Rasistiska Robin Shadowes Renee Muslimah


Salaam aleikum!

Tyvär kommer jag att byta adress på mina bloggar.
Tack vare att jag har blivit grundlurad av en Rasitisk grupp som är på jakt på oss Muslimer, för att ta information om oss och Islam.

Jag blev tyvär grundlurad av denna Robin Shadowes även kallad Renee Muslimah.

Denna man gick så långt att han spelade att han var en kvinna som hade funnit Islam.

Jag gick imot min känsla som Allah (swa) hade lagt i mig, och gjorde Dawah för denna person för Allahs (swa) skull.
Nu visar det sig att denna person bara har utnyttjat mig och jag varnar er alla för denna person/personer.

Dem är farliga och man vet inte vad dem är ute efter.

Jag ska även byta msn adress kommer adda er som jag har där på min nya.

Se denna grupps sida här och gå igenom den så ser ni vad dem håller på med.

Ni som vill forsätta läsa min blogg hör gärna av er med kommentarer så ska jag ge er som jag känner min nya adress.

Och jag vill inte bli utlagd på era bloggar inshallah som att ni följer mig mm.

Frid vare med er!
Meddie.

Deras sida:

Hennes/hans muslimska blogg:

5 kommentarer:

Frugan E sa...

Asalaamu aleykum

Ta inte at dig. Stackarn, han kan ju inte ha mycket till mening i livet. Otroligt fult gjort, men egentligen bara patetiskt när man tänker efter.

Meddie sa...

Js min syster jag är både sårad och chokad hur denna person kunde göra så här!
Kram..

Anonym sa...

Oj, gör folk verkligen så?? Känns rätt töntigt, ta inte åt dig. Jag vet vem han är, har sett flera kommentarer på diverse bloggar, alltid lika rasistisk... Suck.. Skicka gärna den nya adressen till över msn!
//Shimah

maryam sa...

Å vilken hemsk människa. Jag Jag gillar inte rasister. När jag åker hem från jobbet på kvällen och ser någon som ser ut som en rasist brukar jag låtsas att jag pratar i telefonen för att de inte ska våga gåra något.

amanda sa...

as-salamu aleikum wa rahmatulahi wa barakatuh!

SubhanAllah, helt otroligt att folk gör sånt.. :S, verkligen inget liv alls! Må Allah vägleda dessa personer till den raka vägen ameen..

Vad gjorde personen? Hota han dig eller sa han massa skit? helt knas!

Bra att du inte tog bort bloggarna, dessa människor vet inte vad som väntar dem efter döden om de inte blir muslimer...