fredag 10 juli 2009

För Våran Syster!


As salaam aleikum mina bröder och systrar.

Jag vill inshallah skriva detta inlägg för våran Syster i Tyskland som blev knivhuggen till döds.

Mina syskon, vi lever i Dunyan och kan inte förvänta oss något i från den. Vi ska inshallah leva här en kort tid för att komma till nästkommande.

Det som hände våran syster var fruktansvärt, men inget som chokar mig, eftersom jag vet vilken värld vi lever i och vad som styr den.


Vi ska inshallah be för hennes son och man att dem blir starka och inshallah inte lider för mycket efter att ha sett detta brutala mord.

Våran Syster tog Allah (swa) hem på ett väldigt brutalt sätt.

Jag hörde att hon var även gravid, så då hamnar hon alhamdulillah direkt i Jennah!

Allah (swa) har en mening med allt. Han räddade henne och hennes barn från helvetet.

Må Allah vare med er, som såg detta hemska och ge er styrka. Inshallah Du Allah hjälper denna pojke att inte få för svåra minnen utav detta som hände.

Ameen!

Frid!
Meddie.

2 kommentarer:

Rita/ Aicha sa...

ameen

amanda sa...

Ameen.. Jag tror det håller på att bli tredje världskrig snart så mycket förtryck som sker mot muslimer nu.. Och det håller på o bli värre.. :/