lördag 18 juli 2009

Earth song text översättnng.



Denna sång med Mikaael är den mest fantastiska jag vet, denna text berör hela mänskligheten och har såå ljupt budskap i sig!
Mashallah!


Earth Song lyrics

Vad om soluppgången
Vad om regnet
Hur är det
med alla de saker som du sa att vi skulle vinna ...

Hur döda områden Finns det en Tid
Hur är det med alla de saker som du sa var din och min ...

Har du någonsin sluta att lägga märke till Allt blod vi har en
byggnad innan
Har du någonsin sluta att lägga
märke till detta gråtande
Jord sin gråt stränder?

Aaaaaaaaah AaaaaaaaahAaaaaaaaah Aaaaaaaaah

Vad har vi gjort för världen?
Titta vad vi har gjort.

Vad om alla fred, att ni lovar din enda son?
Vad sägs om blommande fält? Finns det en gång?
Hur är det med alla de drömmar,
som du sa var din och min?

Har du någonsin sluta att lägga märke till alla barn döda från kriget?
Har du någonsin sluta att lägga märke till,
detta gråtande
Jord sin gråt stränder?

Aaaaaaaaah AaaaaaaaahAaaaaaaaah Aaaaaaaaah

Jag brukade drömma
Jag brukade blick bortom stjärnorna
Nu vet jag inte vart vi är på
men jag vet att vi har glidit långt

Aaaaaaaaah AaaaaaaaahAaaaaaaaah AaaaaaaaahAaaaaaaaah AaaaaaaaahAaaaaaaaah Aaaaaaaaah

Hey vad om igår
(Hur oss)
Hur är det med hav
(Vad händer med oss)

Den himlen faller ner
(Vad händer med oss)

Jag kan inte ens andas
(Vad händer med oss)

Hur empati
(Vad händer med oss)

Jag behöver dig
( Vad händer med oss)

Vad händer med naturen är värt
(OOO, OOO)

Det är vår planet livmoder
(Vad händer med oss)

Vad händer med djur
(Hur blir det)

Vi har vänt riken för damm
(Vad händer med oss)

Hur elefanter
(Vad händer med oss)

Har vi förlorat sitt förtroende
(Vad händer med oss)

Hur gråt valar
(Vad händer med oss)

Vi härjar haven
(Vad händer med oss)

Vad händer med skogens stigar
(OOO, OOO)

Bränd trots våra grunder
(Vad händer med oss)

Hur är det heliga landet
(Hur är det)
som slits sönder av
bekännelse
(Vad händer med oss)

Hur är det med gemensamma människa
(Vad händer med oss)

Kan vi inte ställa honom fri
(Vad händer med oss)

Vad händer med barn som dör
(Vad händer med oss)

Kan inte du höra dem gråta
(Vad händer med oss)

Var fick vi gå fel
(OOO, OOO)

Kan någon berätta för mig varför
(Vad händer med oss)

Hur pojke
(Hur är det)

Hur är det med dagar
(Vad händer med oss)
Hur är det med alla deras glädje
(Vad händer med oss)

Hur är det med människor
(Hur oss)
Hur är det med gråt man
(Vad händer med oss)

Hur Abraham
(Vad var oss)

Vad sägs om döden igen
(OOO, OOO)

Bryr vi oss ett dugg?

Aaaaaaaaah Aaaaaaaaah

Inga kommentarer: