onsdag 5 september 2012

Vägen till cancer och andra sjukdomar.




Salaam aleikum.

När vi går till landstinget i hopp om att dessa "experter" vill vårat bästa och hjälpa oss i våra sjukdomar. Det vi får i stället till svars är saker som: Åk hem ge barnet avslagen coca cola! (om barnet är magsjuk.)

Men det farliga färg ämnet då? Hallå doktorn! Det bygger ju cancer i mitt barns kropp!

Cancer industrin är enorm. Dem vet exagt vad dem ger oss i sina livsmedel för att bygga cancer i våra kroppar  (Och andra sjukdomar.) 

Dem lär oss att äta fel!

Vad är det vi igentligen ska få hjälp av läkaren när vi går till dem? Ska dem inte tala om för oss vad vi ska äta för att bygga upp våra kroppar till ett super starkt immun försvar istället? och lära oss hur vi ska lära känna våran kropp?

Istället får vi i oss surhetsregelerande ämne som försurnar våra kroppar som ger mögel i den som blir cancer. Ett farigt ämne från livsmedels verket och det finns många fler. 

Det som jag har reagerat på nu när jag har lärt mig om hur vi ska äta och göra för att stå i mot sjukdomar istället för att dra dem till oss är att cancerindustrin vet mer än vad dem talar om och drar nytta på det till att samla in stora pengar genom deras insamlande till cancer välgörenheten för att dem har skrämt upp oss med döden så dem kan tjäna ännu mer pengar på det.

Istället verkar det som att det handlar mer om pengar än om att hjälpa oss i våran hälsa.
Jag har träffat på människor med svåra sjukdomar och även cancer som har blivit botade av att äta rätt och få medeciner från naturen! 

Så hur  ska vi då leva? 

Först och främst ska jag lägga upp en länk till en dokumentär som ni måste se om ni inte har kunskap om maten. Foods inc från 2008.

 Jag kommer senare inshallah lägga upp ett inlägg om maten och vart vi ska gå om vi inte vill gå till landstinget. Där vi får medeciner endast från naturen  och dem lär oss att äta rätt.

Meddie

Fodds Inc from 2008


Inga kommentarer: