torsdag 31 januari 2013

C-vitamin och homeopati kan bota vaccinskador hos både människor och djur

 

 Twinrix

 

C-vitamin och homeopati kan bota vaccinskador hos både människor och djur

 

En relativt vanlig fråga på sajter som denna är hur man kan återställa hälsan efter vaccination. Till min mottagning kom en gång två patienter som vaccinerat sig med Twinrix. De kom samma vecka och kände inte varandra. Symtomen var snarlika: tung andning, orkeslöshet, trötthet, tryck över bröstet. En patient hade dessutom diabetes som nu var helt i olag; ödem kom och gick i benen. Hos den andra patienten var armen där vaccinet injicerades obrukbar.

När patienterna sökte hjälp hos mig hade det gått cirka sex månader från vaccinationstillfället. Här var det bara att ta grabbatag med C-vitamin och homeopati! Jag träffade dem var fjortonde dag och korrigerade homeopatin. Patienten med obrukbar arm tillfrisknade snabbast. Patienten med diabetes tog fyra månader på sig att bli frisk. Men det gick!


En pojke på sex år fick svininfluensavaccin hösten 2009. Efter några månader bad föräldrarna mig att komma och träffa sonen. Sonen hade intermittent feber flera gånger varje vecka. Han var extremt svårväckt och kunde inte vara på förskolan. Sonen och jag tog en promenad och han berättade om viktiga symtom som ont i magen, mardrömmar och huvudvärk. Han gav ett blekt och hängigt intryck. C-vitamin och homeopati vände pojkens tillstånd på en vecka. När jag träffade honom några veckor senare var ovanstående symtom borta.


Jag är homeopat för både människor och djur. Från djursidan har jag också många historier. Det verkar som om djuren är känsligare än människor. En gång kom en Jack Russel-hund till min mottagning. Hunden var nästan helt utan päls och såg ut som en griskulting. Den hade först fått magsjuka i september och  vaccinerades i samma veva, varpå en fruktansvärd klåda samt angrepp på huden uppstod. Allt hår försvann. Hunden drabbades också av flera andra allvarliga tarmtillstånd och tvingades ligga på djursjukhuset flera gånger. Till den dagens datum (april) hade hunden kostat 80 000 kronor i medicinsk vård. Alla mediciner hade prövats utan framgång.
Jag ordinerade två olika homeopatiska medel samt färskfoder. Efter tre dagar upphörde magsymtomen och efter någon vecka upphörde klådan och håret började sakta växa ut. I juni möttes jag av en glad hund som var fullt behårad. Återställd!
Gunilla Birkestad

 http://vaccin.me/2013/01/29/c-vitamin-och-homeopati-kan-bota-vaccinskador-hos-bade-manniskor-och-djur/

 

Inga kommentarer: