söndag 3 juni 2007

Muslimska systrar.




Alla mina muslimska sytrar ni är så välkomna att ta kontakt med mig. Ingen blir gladare än jag. Insh-Allah ( Om Gud vill ) får jag många svar.

Det är så att jag har inte så många muslimska vänner och jag vill gärna ha det dels för att styrka min iman så att den växer, och för att ha någon att prata med om islam. Här där jag bor finns det tyvär inte så mycket muslimer som jag ser som följer Allah rätt. Jag vill ha kontakt med er som har stark iman, ni andra om ni ni är konventerade till Islam är också välkomna att höra av sig. Vi har alla nått att lära varandra.

2 kommentarer:

Lizz sa...

Salam aleykum. Jag är mycket tillgiven islam och har stadigt ökande kunskaper men brist på systrar, jag pratar, disukterar och umgås gärna med en medsyster :)

Nu såg jag att detta inlägg var mycket gammalt men, inshallah, gud är vis och allvetende, om det är skrivet så får vi ett gott utbyte och växande vänskap mellan varandra

Meddie sa...

Aleikum salaam syster.
Må Allah swt belöna dig att du skriver till mig :) Är du en konvertit med som mig?

Kram