lördag 15 september 2012

Sök er till Naturläkare-Hompati



Salaam aleikum. 

Jag vill skriva ett inlägg om att jag varmt rekommenderar er att söka er till naturläkare istället för landstinget. Dem kallar sig hompater-homopati. Ni kan googla. Dem arbetar med att hjälpa oss i kost frågor och med natur medeciner som är fulla med vitaminer  och andra hälsosamma saker till våra kroppar. Jag ska inshallah lägga upp lite så ni får se. 

Sen rekommenderar jag att gå till dem så dem hjälper dig just med din/eran sjukdom. För det passar inte alla           
att äta kött. Jag personligen har blivit halv vegetarian (eftersom jag äter än så länge fisk och skaldjur) Kosttillskott tar jag som ger det jag ska ha i mig för min sjukdom. Jag personligen låg långa perioder förlamad och kunde inte ta mig ur sängen innan jag började med mitt nya liv. Jag hade migrän och orkade inte att gå ur soffan. Jag led otroligt mycket. Idag är jag en bit på väg i mat kriget. och har redan fått stora posetiva förändringar i min sjukdom. Jag äter inte längre cell gift som skulle bromsa upp min sjukdom..

Det jag har som mål är att bli en super kvinna som har kraft och ork i livet. Jag är en bra bit på väg. 

Meddie

Inga kommentarer: